sábado, septiembre 15, 2012

T'estimo.

T'estimo.

Perquè puc viure sense tu i trio viure amb tu.

Perquè sense tu no em moro i tu tampoc.

Et vull no per eterna més aviat per la teva instant.

Et vull perquè si te'n vas em quedo i et quedes sense que em vagi,

Et vull també,

perquè t'estimo tant, però et vull bé.

Et vull per la teva silenci i per les teves paraules

i perquè el futur no existeix mentre tinguem present.

T'estimo, i potser fins t'estimi,

però mentre et vulgui, què més dóna?

Et vull perquè hi ha alguna cosa abans de tu

i per tot el que estigui de tu

i aquest tot s'uneix amb tu ...

i més que res, de manera que cal amb tu.

Et vull perquè et vull

i em deixes pensar que em vols.

Et vull perquè em tens

i em deixes creure per un instant que et tinc.

Et vull per què no ets el màxim i pretens no ser mínim.

I ets una veritat.

Et vull per el cos i la ment,

que són diferents, i estan a diferents hores

i no pretenen mai barrejar.

però sempre et formen

T'estimo molt, perquè sense tu, no passa res

i amb tu passa de tot.

Et vull per què dius només el que vols dir

i em fas pregar per la qual cosa no dius

i de nou dius només el que vols.

Et vull per no ser la dona dels meus somnis

i ser la dona dels meus realitats.

Et vull perquè no ets la primera

i no pretens ser l'última i això no t'importa.

T'estimo tant que de vegades fins i tot em vols per això.

Et vull perquè no t'importa meus diners, ni la meva educació, ni casa,

Ni la meva família, o la meva auto, el meu gos i la meva manera de vestir.

I tot i així tot això és important per a tu.

T'estimo de la manera més convencional, per

que voler és una pexperiencia íntima i estranya

però et vull.

I pot sigui el que més et vol i et vull de totes les maneres.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario